РЭЖЫМ ПРАЦЫ
Дзяржаўнай установы адукацыі
«Сярэдняя школа №1 г.Кобрыина»
Панядзелак - пятніца: 7.30 – 19.30
Субота: 7.30 - 16.20
Нядзеля: выходны
Кіраўнік установы адукацыі
Хурсін Аляксандр Дзмітрыевіч
дырэктар школы,
тэл.: 2 20 21, каб. №5
Расклад званкоў
|
1 змена
|
2 змена
|
1
|
8.00 – 8.45
|
1
|
13.50 – 14.35
|
2
|
8.55 – 9.40
|
2
|
14.50 – 15.35
|
3
|
9.55 – 10.40
|
3
|
15.50 – 16.35
|
4
|
10.55 – 11.40
|
4
|
16.45 – 17.30
|
5
|
11.50 – 12.35
|
5
|
17.40 – 18.25
|
6
|
12.45 – 13.30
|
6
|
18.35 – 19.20
|
Праблема працы школы на 2022/2023 навучальны год:
«Ад адаптыўнай адукацыйнай прасторы да школы роўных магчымасцяў»
Мэта работы школы: Стварэнне ўмоў для забеспячэння абнаўлення зместу агульнай сярэдняй адукацыі праз рэалізацыю метапрадметнага падыходу ў навучанні, эфектыўную рэалізацыю профільнага навучання і стварэнне неабходных умоў для бяспечнай жыццядзейнасці суб'ектаў адукацыйнага працэсу.
Задачы працы школы на 2022/2023 навучальны год:
1. Забяспечыць якасць адукацыйнага працэсу праз арганізацыю ўзаемасувязі ўрочнай і пазаўрочнай вучэбнай дзейнасці вучняў з улікам іх індывідуальных магчымасцей, пазнавальнай актыўнасці, накіраваную на павышэнне якасці ведаў.
2. Працягнуць стварэнне ўмоў для забеспячэння якасці дапрофільнай падрыхтоўкі навучэнцаў і рэалізацыі прынцыпаў дыферэнцыраванага навучання ва ўмовах профільнага навучання.
3. Удасканальваць спецыяльныя ўмовы для атрымання адукацыі навучэнцамі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця.
4. Удасканальваць адукацыйны працэс, арыентаваны на забеспячэнне адукацыйнай паспяховасці навучэнцаў праз арганізацыю даследчай дзейнасці, развіццё алімпіяднага руху, работы факультатыўных заняткаў, дадатковых адукацыйных паслуг.
5. Удасканальваць выхаваўчую прастору школы праз узмацненне работы па грамадзянскім, патрыятычным, прававым і духоўна-маральным выхаванні, падрыхтоўку вучняў да самастойнага жыцця і прафесійнага самавызначэння.
6. Працягнуць стварэнне абстаноўкі псіхалагічнага камфорту і бяспекі жыццядзейнасці навучэнцаў праз удасканаленне маральна-здаровых адносін у сацыяльным асяроддзі, прафілактыку правапарушэнняў непаўналетнімі, арганізацыю фізкультурна-аздараўленчай работы і прапаганды здаровага ладу жыцця, стварэння адаптыўнага асяроддзя.
7. Прадоўжыць работу па прафілактыцы сацыяльнага няшчасця ў сем'ях навучэнцаў і асвета законных прадстаўнікоў навучэнцаў па пытаннях выканання бацькоўскіх функцый, недапушчэнні пагрозы для жыцця і здароўя дзяцей, а таксама фарміравання культуры сямейных адносін.
8. Удасканальваць узровень прафесійнай кампетэнцыі педагогаў праз развіццё прадметна-метадычных кампетэнцый ва ўмовах абнаўлення зместу адукацыі.
9. Працягнуць працу па абнаўленні матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы праз аснашчэнне ўстановы сучаснымі сродкамі навучання і вучэбным абсталяваннем, забеспячэнне бяспекі адукацыйнага працэсу