Аб установе - Сярэдняя школа №1 г.Кобрына
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова
Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Аб установе

РЭЖЫМ ПРАЦЫ
Дзяржаўнай установы адукацыі
«Сярэдняя школа №1 г.Кобрыина»

Панядзелак - пятніца: 7.30 – 19.30
Субота: 7.30 - 16.20
Нядзеля: выходны

 

Кіраўнік установы адукацыі

Хурсін Аляксандр Дзмітрыевіч

дырэктар школы,

тэл.: 2 20 21, каб. №5

 

Расклад званкоў

1 змена

2 змена

1

8.00 – 8.45

1

13.50 – 14.35

2

8.55 – 9.40

2

14.50 – 15.35

3

9.55 – 10.40

3

15.50 – 16.35

4

10.55 – 11.40

4

16.45 – 17.30

5

11.50 – 12.35

5

17.40 – 18.25

6

12.45 – 13.30

6

18.35 – 19.20

НАЙМЕННЕ

На рускай мове

Поўнае

Государственное учреждение образования
«Средняя школа №1 г. Кобрина»

Скарочанае

Средняя школа №1 г. Кобрина

На беларускай мове

Поўнае

Дзяржаўная ўстанова адукацыі
«Сярэдняя школа №1 г. Кобрына»

Скарочанае

Сярэдняя школа №1 г. Кобрына

Юрыдычны адрас

Рэспубліка Беларусь, Брэсцкая вобласць, 225304, г. Кобрын, вул. Савецкая, 94 

Падпарадкаванасць

Аддзел па адукацыі Кобрынскага райвыканкама

Форма ўласнасці

Дзяржаўная

Арганізацыйна-прававая форма

Установа адукацыі

Статус

Юрыдычная асоба

Рэгістрацыйны нумар пасведчання і дата

№ 290511566 
25 жніўня 2011 г.

УНП

200043145

ОКПО

02150011

КАНТАКТЫ

Тэлефоны

Прыёмная: +375 (01642) 3 04 75
Дырэктар: +375 (01642) 2 20 21
дырэктара: +375 (01642) 2 50 26

Тэл/Факс

Дырэктар: +375 (01642) 2 20 21

Вэб-сайт

http://sch1.kobrin.edu.by

Электронная пошта

kbr-sch1@brest.by

Мэта і задачы дзейнасці дзяржаўнай установы адукацыі "Сярэдняя школа №1 г. Кобрына" на 2023/2024 навучальны год

Мэта работы школы на 2023/2024 навучальны год:

Удасканаленне адукацыйнай прасторы, накіраванай на павышэнне якасці адукацыі, фарміраванне ў вучняў грамадзянскасці і патрыятызму

Задачы:

1. Спрыяць удасканаленню адукацыйнага асяроддзя ўстановы, якая забяспечвае даступнасць і якасць адукацыі, арыентацыю на асобу навучэнца для поўнага раскрыцця яго здольнасцяў і задавальнення адукацыйных патрэбаў.

2. Забяспечыць якасць спецыяльнай адукацыі для навучэнцаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця, развіваць іх творчыя здольнасці, уключаць у розныя віды сацыяльна значнай дзейнасці.

3. Стварыць умовы для развіцця асобасных і інтэлектуальных здольнасцяў навучэнцаў і фарміравання іх функцыянальнай пісьменнасці праз павышэнне эфектыўнасці правядзення вучэбных заняткаў.

4. Удасканальваць выхаваўчую прастору школы, якая садзейнічае развіццю ідэйна ўстойлівай, маральна і фізічна здаровай асобы вучня, здольнай да значнай сацыяльнай дзейнасці, асэнсаванаму прафесійнаму выбару праз:
- фарміраванне ў вучняў актыўнай грамадзянскай пазіцыі;
- стварэнне ўмоў для прафесійнага самавызначэння навучэнцаў, аказанне ім педагагічнай падтрымкі ў працэсе выбару прафесійнай сферы дзейнасці;
- актывізацыю работы па прафілактыцы супрацьпраўных паводзін і рознага роду залежнасцяў, суіцыдальных рызык у дзяцей і падлеткаў.

5. Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў па пытаннях развіцця і выхавання асобы навучэнца сродкамі вучэбнага прадмета.